Godmorgon

Då var man hos mamma igen och jobbade lite extra några timmar här. Fick imorse lite lön för all börda, inte direkt för att det är jobbigt att passa Flickan men ändå ^^ Kul att man känner sig LITE uppskattad men det försvann likasnabbt som jag såg vad jag hade fått i lön. Usch, vad sur jag blev. Var nästan så att jag inte åkte hit idag för att jag belv så besviken men skit samma. Jag får ta allting med mamy när hon kommer hem senare eller någonting.
Får se vad som händer i helgen faktiskt, vill ju dock festa hela helgen typ men de blir väl icke så må jag tro, men jag skall försöka klämma in någon dag, eller kväll för att partajja lite (: Var ju så längesedan nu ju ^^, Ählii sa att hn visste en fest på lördag någonstans, jag skall kanske träffa Mr hot Bob på fredag,  kanske festa på lördag någon jävla stans i borås eller rättare sagt kroga med Rabi och några som skulle hit bort och ville ha en liten guide, vara med älskling också (prioritet nr 1 såklart), kanske träffa Max i helgen också ^^ Blir helt knäpp x)

Nu sitter jag bara hos mamy, tittar lite då och då på Flickan för imorgon finns hon inte längre :( Gör ont i hjärtat att tänka så, men de är för hennes bästa, tyvärr. Hon ligger där helt oskylig och snarkar lite för sig själv, medans kattorna går och nosar på henne lite då och då.. Sorgligt.
Nej nu skall jag inte tjöta mer om ingenting. Kanske bloggar lite mer sen när det förhoppningsvis hänt något mer ;) Tänkte ändå lämna datorn lite för att kolla någon film..
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0