This is what you deserve

Is this what you wanted? This is what you get. Turned all your lives into shit. You never accepted or treated me fair blame me for what I believe and I wear. You fucked yourselves and you raise these sheep the blue and the withered seeds you will reap. You never gave me a chance to be me Or even a fucking chance just to be. But I have to show you that you played a role and I will destroy you with one simple hole. The world that hates me has taken its toll but now I have finally taken control. You wanted so bad to make me this thing and now I can help you to kill the king and I am not sorry, and I am not sorry this is what you deserve and I am not sorry, and I am not sorry this is what you deserve and I am not sorry, and I am not sorry this is what you deserve King Kill 33 King Kill 33 King Kill 33 King Kill 33



PLAY ME! Åh herregud, min jävla ondhet gör mig totalt jävla galen. Kan ingen bara komma hit och ta bort smärtan? Snälla. De gör verkligen så jävla ont. Huhu.. Idag skall jag göra pepparkaker ;D Om jag orkar och kan med tanke på att jag har så ont. Så jävla typiskt att jag skulle få såhär ont Nu i juletider också, fyfan.

Hursomhelst. Älsklings födelsedags present är färdigköpt och klar, undra vad han skall få i julklapp? Han säger ju inget den dumma peddogubben >_< Blir galen fan. Pratat ett antal timmar nu med systeryster och Lulu över msn/telefon. Trevligt trevligt :) Fyfan för igår kväll på tal om ingenting, fan för att ha ONT. ÖRK! Fan nästan värre än graviditets värkar ;o Huhu..

Satt och kollade på EfterTio förut lite, så såg jag att de handlade om efter Tsunamin, 4 år sedan snart fan. De går verkligen fort om man säger så, och när jag väl satt och lyssnade (tittade inte direkt så noga) så kom helt plötsligt bilder på Johanna, Kajsa och Klara upp på tvn och jag höjde volymen för att kunna höra. Johanna var min svenska lärare i högstadiet på Presseskolan i Onsala, när jag gick, bodde där som tyvärr omkom i vågen med hennes två barn :( Fick fan tårar i ögonen när dom visade bilder och när hennes fd man Bob Stigsson pratade i tvn där i soffan hos Malou von Sivers (eller hur hon stavar sitt namn, hursomhelst så finns det verkligen ingen tråkigare person än Malou. Usch, så seg och lam va!) Fick också reda på att Johannas fd man Bob gift om sig ;o Blev jättechockad men kul för honom om han känner sig lite mer till freds nu med hon han är gift med nu. Good luck to you.

Funderar på att byta kläder men egentligen så vet jag inte riktigt varför, enbart för att göra något troligen? Äsch, skit samma. Jag sitter här ett tag till och nördar mig ;D Nu skall jag spela!
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0