Överraskning

Ja minsann! Igår fick jag mig en glad överraskning. Efter Baby åkte igår tog jag det bara lugnt, och senare när timmarna började bli sena så kanske runt 20.30 satt jag och väntade, väntade och väntade på att älskling skulle komma in på msn eller någon annan stans, men icke. Blev lite fundersam och tänkte slänga iväg ett sms men struntade i det med tanke på att han jobbade så kanske han inte ville bli störd. Så en stund efter 20.30 ringde de på dörren, och min första tanke var "hmm, de kan ju inte vara pappa för han ringer ju aldrig på dörren, han låser ju upp dörren" men sen när jag väl öppnade dörren stod älskling där i sina arbets kläder och sa hej lite blygt :D Efter en stund kom pappa bakom och gick in, jag var helt förbluffad och chockad för att jag absolut INTE förväntade mig att Andreas skulle komma hit, så jag blev helt till mig. Så gav älskling mig en box med ett av mina favorit godisar, matador mix :D. Var så chockad och fnittrig så de inte var sant. Kunde inte sluta le och jag som gick omkring hemma som en vandrande hösäck ^^ Haha. Jag blev jätteglad iallafall, och vi myste lite senare och åt mackor :) Kollade på Tjenare Kungen och myspysade lite till.

Idag så vaknade vi runt 08.30 och myste ännu mer :D Skitmysigt! IIIIHH! :D Blir helt till mig när jag tänker på dig (A). Magen kurrar och längtar efter dina kyssar. Efter dina mjuka läppar som kysser mig. Herregud, blir ännu mer galen bara för att jag tänker och skriver om dig, det nu, haha. Jag är mental ;) Crazy in LOVE!
Galet kär i Andreas Appelgren <3

Så ah, nu sitter jag här återigen och bloggar. Har kollat på Juno. Usch, den var faktiskt rörande, mycket känlsor som kom upp och med tanke på att jag skall till barnmorskemottagningen imorgon ensam gör de inte heller direkt lättare eller roligare. Uscha.. Nej nu måste jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig för om ca 1-2 timmar åker jag till Baby och sover där inatt :D Imorgon åker jag till Sahlgrenska och sen efter det får jag la se vad som händer. Är ju ledig efter kl. 10.00 skulle jag väl tippa på ;) Slå gärna en pling om du är i Gbg området ^^,
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0