Om du bara visste



Hur mycket jag älskar dig. Finns verkligen inga ord som kan sätta värdet och den magiska känslan på den kärlek du ger mig varje dag. Jag vet att de varit upp och ner nu dom senaste dagarna, men jag ångrar verkligen allting. Jag ångrar ingenting jag sagt men jag ångrar att jag ställt till med problem. Och jag antar att jag får säga förlåt, förlåt för din skull, förlåt för våran skull. Att det gått såpass långt det gått.

Jag vet inte längre vad jag skall skriva eller göra för att få det rätt. Om du väljer bort mig utan att vi ens hunnits träffas så har du dig själv att skylla eftersom du isåfall inte hunnit ge mig en ärlig chans att göra det bättre. Hoppas att du får en bra födelsedag. Synd att jag inte fick närvara på din speciella dag, hade verkligen velat det.

Jag älskar dig Andreas!
Saknaden är enorm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0