Nyår imorgon

Då var de nyår imorgon igen :P Detta året har gått så sjukt fort så det inte är sant. Detta året, 2008 har varit bland de sämsta ett tag och det absolut bästa i mitt liv än så länge :)

Januari: De var dåligt, och allt blev sämre pga ett förhållande tog slut.
Februari: Fortfarande skit men lyckades få bättre kontakt med gamla vänner.
Mars: Lite bättre och fick jättebra kontakt med gamla och nya ansikten!
April: Fyllde år och fick jättemånga nya vänner som jag har jättebra kontakt med idag.
Maj: Jag och Lulu hade planerat en fullspäckad sommar och jag träffade en som hette Andreas.
Juni: 15/06-2008 blev jag tillsammans med Andreas Appelgren :) Världens bästa som kunde hända mig!
Juli: Hade en jätteskön sommar lite överallt med världens bästa människor och levde livet för fullt.
Augusti: Sommaren tog slut och jag ångrar ingenting. Andreas, Lulu, Ählii, Johnny, Bea, systeryster är bland som bästa man jag vara med :)
September: Lulu och jag planerade vårt Halloween firande :)
Oktober: Åkte upp till Lulu i Sthlm några få dagar och hälsade på och hade jättetrevligt :D
November: Firade Halloween, dock inte så som de var planerat men de får vi ta en annan gång Lulu :)
December: Firade ett halv år tillsammans med Andreas, firade Andreas 19 års dag, firade en relativt bra julafton med släkt och familj i Alingsås och förhoppningsvis blir nyår också jättebra! :D

Så med andra ord har detta året, 2008 varit ett av dom bästa hittills i mitt liv :) Får hoppas på att nästa år blir likabra eller fanimig bättre :D Hahaha.
Hursomhelst!

Imorgon skall jag vara med Andreas, men vi har inte besämt oss vart vi skall vara ännu. Har fått några bra erbjudanden som står öppna, men vi får se hur vi gör senare till kvällen :) 1. Vara hos Pariis och Danne i Angered som har nyårs fest, 2. Att vara någonstans i Borås med Andreas och hans vänner och festa :) Får la se vad som sker, mig spelar de inte så värst stor roll bara jag får vara med dig Baby och fira in de nya året tillsammans <3 Förhoppningsvis kommer det blir han och jag iallafall, får se som sagt vart vi är och med vilka :) ^^, Nej nu skall jag sluta skriva, skriver väl mer ikväll kanske eller imorgon om inte det, så skriver jag väl mer nästa år ;) Skall fixa och dona imorgon inför nyårsfirandet till kvällen, så jag måste färga håret och fixa kläder och annat kuwlkuwl ;P
Jag älskar dig Andreas :)
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0