Ny dag, nya tag

Idag har de varit en fartfull dag må jag säga.

Först vaknade jag hos Baby, något sur (han vet varför) och sen så har bara hela dagen sugit stenhårt... Åkte från Borås kl 07.40 var i Göteborg på morgonen vid 08.45. Tog sjuan upp till Sahlgrenska, gynnmottagningen så att jag var där precis 09.12, satte mig ner och fick vänta sisådär 7-8 minuter, sen fick jag pratat med Bodil (min läkerska) och hon pratade lite med mig, gav mig också den sista sprutan i serien av loppet av ca 5 st som jag fått, så nu är det slut med det. SKÖNT! Och efter det skulle jag ta blodprover, "idag skall vi BARA ta 4 st provrör". BARA? Jag tycker ändå det låter lite väl mycket för att bara vara "BARA 4 st". Rätt mycket blod dom fick efter några irriterade försök på mig och stickhål lite här och var. Så nu har jag plåster och nålstick i armväcken så de står härliga till. I liiiiiike!

Sen åkte jag hem vid 10.15, 330 bussen mot Kinna och så hämtade pappa mig där ca 11.30! Så skönt, man slapp gå (A). Haha, slö man är va! Sen åkte vi för att kolla på julstjärna till mig, var i tre st olika affärer men hittade ingenting, hittade dock en på MM men den var SLUT :@ Något störande och DOM kommer inte heller få in mer av den modellen eller sorten. Något surt! Sen så handlade vi mat och ah, jag eller Papy köpte mig en tonfisksallad :D Asgött! Sen satte jag mig framför datorn och tråkade ett bra tag. Hade ju varit igång sedan 05.40 fan :P Klart man blir lite trött, men hursomhelst så kom Thomas hit lite senare och fikade och socialicerade med papy ang. en sak /: Förstår vad killen går igenom, vissa kvinnor är svin rent ut sagt. Sen så drog han och jag återgick till mitt igen, vilket var ett fult spel jag hittade i en påse som pappa rotade fram och de var fan kul ;D Dock fick jag ju ADHD på spelet för att de inte ville göra som jag ville men tvi fick jag ^^, Så nu har jag spelat lite till och bestämt morgon dagen :) Vilket är att träffa Pariis i Göteborg och julhandla lite och förhoppningsvis dra mig till närmaste ungdomsmottagning :| Uscha, men göras måste de dock tyvärr. Annars kan de bli trubbel och sådant orkar man varken eller vill varken heller inte ha direkt så, ah...
Nej nu skall jag låta papy ha datorn lite och jag skall nog glo lite teve, sen kommer jag väl hit igen (msn) och nördar mig ännu mer. Som jag och systeryster säger, "msn-lanar" ASG! ;D
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0