Juldagen

Juldagen har väl inte direkt börjat bät om man säger så men jag får väl försöka hålla humöret uppe även om jag är låg till max. Jävligt jobbigt att låtsas vara glad när man egentligen bara vill skrika och gråta. Har varit så hela December månad och kommer vara det en period framåt. Kanske drygt en månad till? Får väl se...

Här kommer lite julbilder ifrån Julafton igår :)

den taniga julgranen med lite klappar under

julgodis inför Kalle anka!

och efter Kalle anka kom äntligen tomten :D

Resten finns på min bilddagbok :)
Nu skall jag sluta blogga och försöka ta mig upp ur sängen om jag ens orkar de. Kom på nyss att de hade nog vart rätt bra att gå på toa minst en gång om dagen iallafall, men de orkar jag väl inte heller, eller äta frukost eller någonting?
Tjao, och GOWD HJUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0