Ibland..

Gör du mig verkligen så sjukt ledsen så det inte är sant. Du skall Alltid vrida och vända så att allting blir Mitt problem. Jag är så trött på det så det inte är sant. Snart blir jag fan skogstokig! Vad man än gör eller inte gör, räcker man tyvärr aldrig till. Sluta bara när du säger att du skall sluta så löser sig allting mycket snabbare och enklare än vad du tror. Du började, därför fortsatte jag. Hoppas du tagit åt dig allting annars så kommer det nog aldrig fungera. Tänk dig för innan så gör jag detsamma. Jag menar inte nu att jag är världens bästa, perfeka eller någonting på något sätt alls, bara så att du förstår mig. Jag har blivit så grymt sårad så det inte är sant vissa gånger att jag inte kunnat somna, bara gråtit för att jag känner mig så äcklig, ful eller ledsen för saker du sagt.

Jag ville verkligen inte göra det jag gjorde, men de var fan bäst att de blev för annars kanske du hade fortsatt i vilket fall, och jag hoppas nu innerligt att du slutat för det har jag. Jag är ledsen att de behövde bli som det blev igår men de var bäst när man tänker efter, annars hade det aldrig fått ett såhär "bra" avslut på det hela. Nu är "det" borta men klart att de alltid finns kvar ändå, men lite bättre kommer det förhoppningsvis bli nu framöver.



Annars idag har jag inte gjort så värst mycket, (som vanligt men iallafall) sov till kl 12.00, gick upp satte mig ner vid datorn/msn och tråkade några timmar där. Efter ett tag gjorde jag frukost/lunch som bestod näringsvärt och bra av korv och pommes (Y). Bra Madeleine! Haha, fast Lulu ville ändå ha :D Om du bara visste hur mycket jag saknar dig. Min bäste vän. Saknade dig så mycket förut att det tårades i ögonen på mig. Har nog aldrig saknat en kompis så mycket innan ;o Men du är så speciell Lulu, min bästa vän! Jag älskar dig :)

Så länge vi har saft, Lulu!




Och med detta vill jag avsluta allting med att säga;
Jag älskar dig Andreas appelgren ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0