Hålligång dag

Ja minsann! Idag har de allt varit en hålligång dag. Jag och Andreas vaknade vid 0800, gick upp och åt frukost tillsammans. Efter det gjorde vi iordning oss fort och sen vandrade vi iväg till Borås Resecentrum för att åka med bussen till Göteborg. Kom till Gbg vid ca 1040 och tog pendeln mot Kungsbacka 1045 och var framme på Kungsbacka station en halv timme efter typ. Gick bort till Kungsmässan och strosa omkring sen bjöd Andreas mig på Buffe där :) Gott men väldigt pinsamt (Babe vet varför :P) Sen tog vi bussen (731) runt Onsala > Vallda och sen till stationen i Kungsbacka igen. Tog pendeln bort till Hede och gick bort till Freeport och strosa runt lite smått och kollade. Efter det gick vi en snabbis till Willys för att köpa lite gott (enligt Andreas :P) och sen gick vi till Hede station och tog pendeln till Göteborg igen och då var kl redan 1700. Tog regionaltåget till Borås 1720 och var framme ca 1820. Halv sov hela vägen hem på tåget från Gbg :P

Kom sen hem till Babe och pratade lite med hans föräldrar och aa, gjorde inte så mycket mer efter det. Gick ner till hans rum och pratade och de blev lite spänningar om man säger så men jag hoppas att allt reder ut sig <3
Jag älskar dig Andreas, de vet du? <3 PUSSILIPUSS PÅ'RE!
Miss you as hell! Blev lite fel när vi skulle säga hejdå.. :( Förlåt..

Imorgon? Vetefan vad som händer riktigt :P Kanske åka till Gbg eller Kba/Vallda igen med systeryster :) Kommer nog bli trevligt isåfall, annars så tar jag väl de lugnt :) Har bestämt mig för att städa mitt rum och försöka moblera om i mitt rum :P Får la se hur det kommer att gå ockso ^^,

Nu skall jag sluta skriva och göra annat ;D
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0