Första December

Jaha ja, nu vart de första december igen och ah, känner två stycken som fyller år ^^ Cornelia och en till, men jag säger dock inte människans namn. Hursomhelst, nu börjar jag faktiskt komma in i julstämningen. Både hemma och inom mig :)

Annars i helgen har jag myst med Baby. I fredags kom Andreas till mig och jag gjorde god mat som var till belåtenhet. I lördags skulle vi egentligen in till IKEA men klockan blev för mycket och det tar ju ca 2-2.5 timmar in till Kållered från mig så vi bestämde att ta det på söndag istället. Senare på dagen (lördag) så var jag och älskling lite överallt, åkte bil bort till systeryster för att köra henne till Simone för att han skulle ha fäzt. Körde dit henne vid 22.00 och senare åkte vi bort till Rydal och kollade på lägenheten där jag bodde innan en snabbis. Nej fan, kom på att allt detta gjorde vi i fredags för i lördags kväll hämtade Andreas systeryster och vi åt lite bakad potatis som jag och Baby hade gjort och senare ölade vi lite, dock inte Jossan men jag och Baby. Sen somnade älskling så jag och systeryster satt uppe till 02.00 och fulade oss till en massa låtar på youtube :D Senare gick vi alla och lade oss, sen så myste jag och älskling lite ^__^

Igår så gjorde vi inte mycket alls. Vaknade vid 10.00 gick upp vid 10.30 och åt frukost senare gick vi och lade oss i sängen och myste fram till klockan 17.00 sen hade papy gjort middag så vi var tvungna att gå ut och käka med honom ^^ Haha, sen så myste vi lite till i sängen och efter det hoppade vi in i ett hett bad och myste en stund, efter det så hoppade vi in i sängen igen och myste, kollade på tvn och kollade på DH :) Efter det så somnade vi båda..

Idag vaknade vi runt 08.00 satte oss framför datorn en snabbis, kollade lite saker där på och sen glodde vi tvn lite sen gick vi upp och åt god frukost och papy fick datorn en stund för sig själv. Sen hoppade jag och Baby in i sängen igen och myste ^__^ Haha. Myser exakt hela tiden! MYSIGT :D Sen började vi packa iordning hans saker, och kläder för att han skulle åka med papy in till Borås, eftersom Baby skulle iväg och jobba, likaså papy. Så nu har jag inte gjort något direkt mer än att jag satte mig här framför dumburken, tog på mig älsklings tröja för att den luktar dig :$ Saknar dig redan älskling! Men vi ses snart igen ^^, Usch för onsdag i övermorgon /:
Nej nu skall jag sluta skriva faktiskt, finns la på mobilen för annat eller vid msn som vanligt ^^, En sista sak! Jag är galet förälskad i dig Andreas <3 <3 <3
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0