Dan före Dopparedan

Då vart de julafton imorgon och hela Familjen Eidland drar till Alingsås för julfirande hos Linda med familj + Martins två barn, farfar + Familjen Cederbom vilka är mina kusiner på pappas sida för att fira jul. Blir en hel del människor där iallafall, sisådär 20 st pers ;O Det är fan ruskigt mycket människor. Vanligtvis brukar vi vara 10 pers eller 14 max kanske, men nene. Inte i år. Vet varken hur jag skall ha mitt hår imorgon eller vad för kläder jag skall ha på mig ;s Allt är i en enda stor röra! Skall till mamma och Jossan imorgon kl 09.30 också ;o Palla att gå upp kl 06.00 på julafton xD

I torsdags åkte jag in tilö Göteborg för att kroga med Johnny :) Åkte in träffade Johnny och två vänner till honom. Sen (var ju Faktiskt Baby's födelsedag också ;o) bestämde sig Andreas för att också följa med in och kroga med oss, så han kom in runt 22.00.
Först gick jag, Johnny, Mattias? och Emelie? till Sticky Fingers men var förjävla lång kö så vi ändrade oss och drog till Avenyn, Rockbaren istället. Sen kom älskling in och vi ölade och hade oss. Senare runt 01.30 kanske? så åkte jag och Baby hem till Johnny och sov där :D Så snällt av dig Johnny! Puss påre! ;)

Vaknade i fredags vid 10.00 kanske? och myste lite, bakfulla, glada och kåta. Senare vaknade Johnny vid 12.00 och ah, :D Han satte sig framför datorn direkt och spelade. Baby och jag satt i bakrunden och fulade oss mest bara då ^^, Senare åt vi kokt korv med bröd (gillar egentligen inte kokt korv men var tvungen för jag var jättehungrig :P). Senare mot 16.30 kom Kalle? hursomhelst, en kompis till Johnny och hämtade oss alla tre för att jag och Baby skulle få skjuts bort till Centralen från Länsman :) Jättesnällt!
Senare kom jag och Andreas hem och gjorde inte så mycket alls, jag var dock på partyhumör men icke blev de något party :P:( Kanske likabra de? :P

I lördags tog vi det lugnt.

Söndags, hmmm. Minns inte ens xD Likaså om lördagen.

Igår (måndag) var de full rulle! :D Fixade med julklappar åt släktingar och familjen, köpte en massa julmat med pappa och jag och Andreas gjorde ischoklad. Supergott! :D

Idag har vi inte gjort så värst mycket. Baby har spelat Bond (som vanligt när han är hos mig :P) och jag har tagit det lugnt :) Ätit lite, busat, myst, ätit, spelat N64 och kollat på film :) Hihi. Baby åkte hem för ca 2 timmar sedan. HUUUUUUU <3 Men vi ses kanske i övermorgon hos dig :) Hoppas du gillar min julklapp så får du den andra innan året är slut :) Hihi.

Nu vill jag önska alla en riktigt jävla god jul :D För jag kommer inte blogga imorgon så hejdå alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0