Då vart de dax igen

Att skriva lite skit i bloggen (Y).

Imorgon skall jag till Andreas tidigt för att vi skall börja laga lite julmat åt Familjen Appelgren, så dom slipper göra allting ^^ Så vi skall slava istället för dom. En god jul gärning ;) Senare till eftermiddagen skall vi åka till Gbg eller Borås och åka skridskor? Om de ens går :P hahaha. Jag kommer dock eller VI kommer skämma ut oss till max x'D Bjuder vi på eller? ;) hahaha.

På tal om Andreas ^^ Haha, vi har blivit helt sålda i Zelda på mitt N64 ;) Spelat det från tisdags eftermiddag till natt. Sen direkt när vi vaknade på onsdags morgonen satte vi oss med det igen och spelade från tidig förmiddag till middagstid och sen paus, sen satte vi igång igen vid 18 tiden igen och spelade till 00 återigen ;p spelade nästan hela torsdagen också :P Och idag har vi inte spelat någonting (Y). Känner att de börjar bli lite nörd varning på mig alltså ^^. Sen så ville han visa mig lite andra spel han tyckte vi kunde börja spela tillsammans men ÄH! :D Håller mig till Zelda med mitt gamla och hederliga N64 ;)

I onsdags bakade vi pepperkaker också måste jag ju säga ;D hahaha. Dock fula men förjävla goda :D Ett plus i kanten för oss. Och tråkigt för incidenten som hände Andreas, du vet vad jag menar men hoppas på att de blir bättre tills din födelsedag. Och din present är redan klar ;) Dock inte julklappen men den skall inhandlas snart! :D Usch vad jag skriver en massa strunt. HÖHÖ! Nu skall jag fortsätta dunka Herr Manson som för övrig info är SINGEL. Något lockade alltså :D hahaha.
TJAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0